Veelgestelde vragen


Hoe lang heb ik toegang tot een Education On Demand (E-Learning) training?
U heeft 12 maanden 24/7 lang toegang tot de online training.


Ik zou graag een examen willen aankopen & inboeken via de website?

U kunt net  zoals het bestellen van een training, ook een examen aankopen via onze webshop. Tijdens het bestelproces kunt u nadat u uw gegevens heeft ingevuld ook een bestelnotitie hieraan toevoegen. Hierin kunt u de gewenste examendatum en tijdstip ingegeven. Voor akkoord van deze datum en tijdstip sturen wij u nog een e-mail.


Bent u verhinderd voor het examen?
Heeft u een examen bij ons ingeboekt maar bent u verhinderd? Laat ons dan minimaal 48 uur van tevoren dit weten, zodat wij voor u het examen kunnen reschedulen. Indien u niet aanwezig bent op de examenafspraak, wordt het examen als een no-show geregistreerd en dient u het examen opnieuw, tegen de volledige examenkosten kosten, in te plannen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de bevestiging die u ontvangt na het inboeken van het examen.


Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
U heeft de volgende betalingsmogelijkheden bij ons:

  • Ideal
  • Creditcard; Visa, Mastercard & American Express
  • Factuur; neem hiervoor contact op met een van onze opleidingsadviseurs

Wanneer heb ik toegang tot mijn Education On Demand (E-Learning) training?

Deze Education On Demand training kan nadat de setup heeft plaatsgevonden op ieder gewenst moment starten. Het klaarzetten van de training duurt 1 a 2 werkdagen. U ontvangt de inloggegevens nadat de betaling is ontvangen. Ons advies is ter aanvulling de Real Live Practice Labs (mits beschikbaar) aan te schaffen.


Kan ik ook via de website een klassikale training boeken?

Natuurlijk kunt u via de website ook een klassikale training bij DutchTrain boeken. Tijdens het bestelproces kunt u nadat u uw gegevens heeft ingevuld ook een bestelnotitie hieraan toevoegen. Hierin kunt u de gewenste trainingsdata ingegeven.


Op welke locaties geeft DutchTrain klassikale trainingen?
Wij geven bij DutchTrain, op locaties door heel Nederland, klassikale trainingen. Bij iedere klassikale training is een open rooster toegevoegd waar u de locaties en data, waarop de training wordt gegeven terug kunt zien.

Daarnaast verzorgen wij ook incompany- & maatwerktrainingen trainingen waarbij u de locatie aan kunt geven. Dit kan ook op een andere locatie dan waar de organisatie gevestigd is. Wij denken hierin graag met u mee.


Hoe kan ik een training bij DutchTrain bestellen?

  1. Training kiezen
    Zodra u de door u gewenste training heeft gevonden plaatst u deze via de bestelknop in de winkelwagen. U kunt er nu voor kiezen verder te winkelen of uw bestelling af te ronden.
  2. Bestelling bevestigen
    Wanneer u klaar bent met winkelen komt u via de knop winkelmand terecht in uw winkelmand. Hier vindt u een overzicht met de door u in de winkelmand geplaatste artikelen. In deze stap kunt u nog producten verwijderen door voor het product op het kruisje te klikken.
    Vervolgens klikt u op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.
  3. Gegevens & Betaling
    In deze stap kunt u de adresgegevens voor de factuur invullen. Bij het notitieveld kunt u nog een aanvullende notitie maken; bijvoorbeeld de gewenste data voor een klassikale training. Onderaan de pagina kunt u een keuze maken uit een van onze betalingsmogelijkheden. Mocht u de training liever vooraf per factuur betalen, neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs. Vervolgens kunt u de ‘bestelling plaatsen’. U ontvangt een orderbevestiging in uw e-mail.
  4. Toegang tot de training
    Zodra uw betaling ontvangen is en wij uw deze hebben verwerkt gaan wij uw training klaar zetten. U ontvang een e-mail met de inloggegevens voor uw training.

Ik zou graag een training willen bestellen maar mijn werkgever betaald?

Neem hiervoor contact op met een van onze opleidingsadviseurs.


Ik zou graag alsnog een factuur willen hebben?

Bij ons krijgt u nadat u de bestelling heeft geplaatst altijd nog een factuur nagestuurd. Deze hoeft u natuurlijk niet nogmaals te voldoen.


Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs tel:040 2200 202 of info@dutchtrain.nl